فرماندار دشتستان خبر داد :

 آغاز به کار شهرک صنعتی خرما ؛به زودی

فرماندار دشتستان در بهره برداری از طرح توسعه شرکت  سیم و کابل دشتستان که با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد گفت :شهرک های صنعتی نقش بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال و تولید ایفا می کنند و توسعه زیرساختهای  آنها امری ضروری و لازم است.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۸۵

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، فرماندار دشتستان در بهره برداری از طرح توسعه شرکت  سیم و کابل دشتستان که با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد گفت :شهرک های صنعتی نقش بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال و تولید ایفا می کنند و توسعه زیرساختهای  آنها امری ضروری و لازم است.

فتح الله نوروزی افزود:شهرک صنعتی دشتستان از جمله شهرک های فعال در سطح استان بوشهر است و شرکت های مختلفی در عرصه های گوناگون مشغول فعالیت هستند که علاوه بر اشتغال تعدادی از جوانان و افراد جویای کار،در امر تولید نیز مثمر ثمر هستند.

نوروزی بیان داشت:شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه مرکز رشد شهرستان و پارک علم و فناوری استان نیز با پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی که دارند باید مورد توجه قرار گیرند و بستر و زیرساخت های لازم جهت فعالیت آنها در شهرک صنعتی فراهم شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به آغاز به کار ناحیه صنعتی غیردولتی بخش کشاورزی ابراز داشت:ناحیه صنعتی غیردولتی بخش کشاورزی در دهه فجر سالجاری آغاز به کار کرد و جا دارد جهت تسریع در راه اندازی آن و برطرف شدن مشکلات پیش روی این ناحیه اهتمام لازم صورت گیرد و کمک شود.

نوروزی راه اندازی شهرک تخصصی خرما در شهرستان را از خواسته های بحق کشاورزان و نخل داران عنوان کرده و افزود:اقدامات و پیگیری های خوبی در این راستا با همراهی نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی داشته ایم و امیدوارم با همراهی وزارت صمت و شرکت شهرک های صنعتی ایران بزودی شاهد آغاز به کار آن باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان بر تقویت زیرساختهای شهرک صنعتی دشتستان تاکید کرده و گفت:شهرک صنعتی دشتستان با مشکلات عدیده ای در حوزه زیرساختها مواجه است و شایسته است نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ویژه شده و اقداماتی صورت گیرد.

معاون وزیر صمت و  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز جهت پیگیری های لازم  به منظور حل موارد خواسته شده قول مساعد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها